ANA SAYFA-HABER ODASI
-HABERLER
-VAN TSO KURUMSAL KAPASİTESİNİN ARTTIRILMASINA YÖNELİK EĞİTSEL FAALİYETLER DEVAM EDİYOR
Van TSO Kurumsal Kapasitesinin Arttırılmasına Yönelik Eğitsel Faaliyetler Devam Ediyor
Eklenme Tarihi : 15.08.2014 17:08
Van Ticaret ve Sanayi Odasının gerek kurum içi, gerekse hedef gruplar ile daha sağlıklı ve Sürdürülebilir bir diyalogun oluşturulması için kurumsal yapı ve özelliklerin dikkate alınarak iletişim yöntem ve tekniklerinden yararlanarak Doğu Anadolu Kalkınma Ajansı desteği ile 18 Ağustos 2014 tarihinde İletişim Teknikleri, Halkla İlişkiler ve Liderlik Eğitimi düzenleyecektir. Eğitim Modül halinde 18 Ağustos tarihinde başlayıp 22 Ağustos tarihine kadar devam edecektir. Eğitim sonunda eğitimlere düzenli olarak katılım sağlayanlara eğitim katılım belgesi verilecektir.
Eğitim faaliyeti ile hedeflenen faaliyetler;
• Kurum içi sağlıklı bir iletişimin daha da geliştirilerek kurum içi verimliliğin arttırılması,
•Kurumsal ilişkilerin yoğun olarak sürdürüldüğü kurumlar ile daha bilinçli ve etkili iletişimin Sağlanmasına yönelik kapasite oluşturulmasına katkı sunulmasıdır.
Teknik destek kapsamında iletişim ve bunla bağlantılı alt konularda kurumsal kapasitenin geliştirilmesi için bir iletişim uzmanında belirlediğimiz ihtiyaçlar kapsamında (eğitim müfredatında belirtilmiştir) bir sistematik dâhilinde eğitimlerin verilmesi hedeflenmektedir.
Eğitimin içeriği belirlenirken Van Ticaret ve Sanayi odası çalışanlarının ihtiyaçlarının yanı sıra is yaşamında iletişime ilişkin temel kavramlardan da yararlanılması esas alınmıştır. Eğitim içeriğini ihtiyaçlar doğrultusunda bir bütünsellik içerisinde ele alınmaya çalışılmıştır. Talep ettiğimiz eğitim kapsamında kavramların yanı sıra Van Ticaret ve Sanayi Odası özelindeki kurumsal yapı, paydaşlar ve özellikleri ile konuya ilişkin temel öncelikler dikkate alınmaya çalışılmış ve eğitim müfredatı bu bağlamda oluşturulmaya çalışılmıştır.
Hazırlanan eğitim müfredatı ile;
• Personel ilişkilerinde kurumsal yapının zorunlu kıldığı iletişim prensiplerinin yaygınlaştırılması
• Kuruma hizmet almak için gelen oda üyelerine hizmet esnasındaki iletişimin geliştirilmesi
• Kurumun temsil eden, yönetici ve üyelerinin takdim ve sunumda iletişim kurallarına uygun hitabet teknik ve şekillerinin yaygınlaştırılması
• Kurumsal toplantılarında uygulanacak temel toplantı usullerinin belirlenmesi ve eğitimi
• Gerek kurum içi gerekse kurumlar arası yazışma ve telefon aracılığı iletişim eğitimi